Followers

Wednesday 19 December 2012

Mini Giveaway by Aina Raviera

Posted by Unknown at 07:34


Hye,kalau tadi join segmen yang kedua,ni pulak GA yang kedua saya join ! Berminat nak join ??

Click This : Banner
 haa,meh sini nak bagitahu sikit syarat-syarat dia !


Syarat-syarat:
1. Follow blog aina dan eyda *wajib! (Blog aina sy dah follow,tapi kenapa bila saya buka blog eyda,dia tulis blog not found ek ?
2. Follow twitter aina *kalau ada twitter follow! jangan tipu! (Ok,done !)
3. Follow instagram aina *kalau ada instagram follow! jangan tipu! (Saya tak ada instagram)

Saya pun akan bagitahu cara-cara untuk join GA ini,Jeng jeng jeng ! :)

Cara-cara Nak Join:
1. Buat satu entry yang bertajuk "Mini Giveaway by Aina Raviera"
2. Tempek banner di atas ke entry anda.
3. Bagi BUKTI GAMBAR yang mengatakan anda dah follow aina dan eyda.
4. Tag 3 orang rakan atau lebih dan pastikan mereka tahu!
5. Promote GA ini habis-habisan!

BUKTI SAYA DAH BUAT !




Cara-cara pemilihan pemenang juga akan saya tunjukkan,sila scroll ke bawah :-

Pemilihan Pemenang:
Mengikut Random.Org dan Top Refferal.

Tarikh tutup penyertaan :- (cepat sebelum terlambat !)

Tarikh Tutup: 1.2.2013 tepat jam 11.59 p.m.



2 comments:

Unknown on 25 December 2012 at 19:39 said...

saye tag name awk :) http://waniey-missmustache.blogspot.com/2012/12/segmen-short-segmen-by-amer-amirah.html

Unknown on 26 December 2012 at 05:48 said...

Trimas tag :)

Post a Comment

 

Student Blogging Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting