Followers

Wednesday 19 December 2012

1ST SEGMEN: TAMBAH FOLLOWER BY CIK MIMEY

Posted by Unknown at 03:06


Hye,Assalamualaikum semua yang membaca post ini.Ini adalah segmen kedua saya setelah saya join segmen daripada Be-Log Meow Meow <3
    Saya tak tahu sama ada WUJUD atau tidak orang yang akan membaca post ini kerana blog ini masih baru dan follower juga masih sedikit,berbanding blog lama saya.Tapi saya takkan putus asa untuk meramaikan follower blog ini ! :)

    Hari ni saya nak ceritakan serba sedikit tentang blog Cik Mimiey yang memang cantik dan awesome sangat ni ! hehe,ehhh..jangan salah sangka pulak.Bukan nak bodek ke apa ni,tapi inilah KENYATAAN nya ! Blog Cik Mimiey kita ni simple je,tapi yang simple tu la yang CANTIK kan ? Make over blog Cik Mimiey ni pun di touch up dengan begitu baik sekali ! Saya sebagai NEWBIE kat sini,memang KAGUM sangat-sangat dengan kemampuan para blogger yang begitu pintar me 'make over'kan blog-blog mereka.

    Secara jujurnya,blog saya ni bukan di edit oleh saya sendiri.Tetapi kawan saya Nik Fateha Ainaa namanya ! Comel kan nama dia ? Hehe.Saya kureng sikit dalam edit mengedit blog ni,tapi kalau mengedit gambar,memang I AM NUMBER 1 ! hoho,hiperbola betul !

    Ok,cukup-cukuplah saya mengarut ni,ahaks ! :)

    Melihat daripada blog Cik Mimiey,saya dapat agak Cik Mimiey ni seorang yang AMAT meminati warna-warna yang lembut kan ? Saya mula sukakan blog Cik Mimiey ni pada hari yang sama saya join segmen ni :)
Lagipun blog Cik Mimiey mempunyai banyak keunikan-keunikan tersendiri.Bukan saya kata blog korang tak ada keunikan ok ? Setiap blog ada keunikannya yang tersendiri,saya tak nafikan bernda tu semua !

    Antara keunikan blog Cik Mimiey ni,Cik Mimiey ada meletakkan post-post yang membawa manfaat kepada kita semua.Haa,nak tau tak post yang mana tu ? Korang buka blog Cik Mimiey :Cik Mimiey ni,lepastu korang tengok di post yang bertajuk KEMPEN BERBLOG SECARA BERHEMAH.

    Ok,pasal blog ni pula..Err,saya nak cakap apa eh untuk blog ni ? Rasanya dah beritahu semua dah tadi ? (err,garu kepala mata ke arah lappy)..Haahhhh ! saya tahu ! Blog ni untuk SEGMEN-SEGMEN,GA,dan maybe akn ada sedikit curhat kat sini,kut ? Haha,kenapa mesti ada KUT ? sebab saya sendiri tak pasti ! Oh yeayh,MILLION thank for my friend Nik Fateha Ainaa sebab ajar saya cara-cara untuk join segmen,GA dan segala yang boleh kita lakukan dengan blog ni.Tanpa dia,mungkin saya takkan tahu bagaimana untuk menggunakan blog sebaik mungkin ! Peacee my friends ! ;)

Tag : Ainaa

9 comments:

Anonymous said...

hye terima kasih ye,terharu sangat,blog awak cantk dan kemas :)

kasih kerana join segmen
jemput bw ke blog peserta lain.
nice to meet you :)

http://www.sukahatimimey.my/2012/12/senarai-peserta-segmen-tambah-follower.html

Anonymous said...

jap nak tanya,awak tak taruk button follower ke? saya tak dapat nak follow

Unknown on 20 December 2012 at 07:15 said...

Dah follow... follow me back ye....
http://justiyxat.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-tambah-follower-by-cik-mimiey.html

hotmasakini on 22 December 2012 at 02:56 said...

dh folo awk..mohon folo kembali taw http://hotmasakini.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-tambah-follower-by-cik-mimey.html

Nurfara Hani on 24 December 2012 at 07:19 said...

Blogwalking dari segmen yang sama:)
http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-tambah-follower-by-cik-mimiey.html


Jemput join bloglist saya:)
http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/pencarian-bloglist-januari-

Unknown on 25 December 2012 at 16:51 said...

Cik Mimiey : ada je button follower kat atas sekali,dia tulis 'JOIN THIS SITE'
yang lain : baiklah bos ! hehe,saya follow :)

bazilah abu hassan on 27 December 2012 at 09:10 said...

assalamualaikum. singgah sini. dari segment yang sama! dh follow. jemput la jenguk blog. *newbie blogger
http://adikbintang.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-tambah-follower-by-cik-mimey.html

Anonymous said...

selamat tahun baru :)

http://www.sukahatimimey.my/2012/12/senarai-peserta-segmen-tambah-follower.html

Nadia Johari on 3 January 2013 at 08:08 said...

salam..dr segmen yang sme..done follow awk..jom follow sy blik..salam kenln..=)

http://miszrockers.blogspot.com/2012/12/1st-segmen-tambah-follower-by-cik-mimey.html

Post a Comment

 

Student Blogging Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting